Re: 最新版の修正情報で気になったもの

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通常 Re: 最新版の修正情報で気になったもの

msg# 1.86
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前の投稿 - 次の投稿 | 親投稿 - 子投稿なし | 投稿日時 2014/3/28 9:12
完全無欠猫  長老 居住地: 兵庫  投稿数: 750
久々に来ましたね・・・メモリーリーク。
大量ってどれぐらい?って感じですが、デフォでマテリアルを設定しておけば取り敢えずは影響は避けられるということのようですが・・。

気になったもの:
SHA-1: 7ff123ce5c08953a31f5728922be9d56c4ed850c
* Fix T39452: Meshes without materials causes a memory leak in the game engine
 These types of meshes do not use material caching, and thus only the first created
 material would be saved, but subsequent ones were not. Those subsequent materials
 were then not being freed. Now we make sure to track all of the materials.
 Note: Meshes that cannot make use of material caching (no materials or using face textures)
 can still use up a large amount of RAM since a material is created per face.


SHA-1: 859039f732b02b438a5fdc315345c4d6caf207e0
* Cycles: Raise a proper error message when using Branched Path on sm_30, this is currently still disabled.
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