Re: 最新版の修正情報で気になったもの

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通常 Re: 最新版の修正情報で気になったもの

msg# 1.34
depth:
1
前の投稿 - 次の投稿 | 親投稿 - 子投稿なし | 投稿日時 2013/12/27 10:05
完全無欠猫  長老 居住地: 兵庫  投稿数: 750
Crash関係:
SHA-1: 7025a1bd7830c3bb58ea7f6a3dba8089869591eb
* Fix T37945: Crash after undo
 Issue was caused by some typos in readfile.c made in original commit of image cache rewrite.

気になったもの:
Rigidbody関係で幾つか追加と修正がある。
オプション説明だけ以下に示す。
SHA-1: 2260a7dbc0b6150489832dd94160512d1760fb00
* Rigidbody: Add option to choose mesh source for collision shapes
 The options are:
  Base: Base mesh
  Deform: shape keys and deform modifiers
  Final: All deformations and modifiers

 It would be nice to have a way of specifying where exactly in the
 modifier stack the collision shape is generated. However this is not
 staight forward since the rigid body simulation is not part of the
 modifier system and would require hacks to make it work.

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