Re: GLSLMaterials表示拡張Blender

投稿ツリー


このトピックの投稿一覧へ

通常 Re: GLSLMaterials表示拡張Blender

msg# 1.6.1.1.1.1.1.1.1
depth:
8
前の投稿 - 次の投稿 | 親投稿 - 子投稿なし | 投稿日時 2010/5/30 2:49
Ovjeh  新米   投稿数: 3
FBO for multiple render targets for compositing, seems interesting.
To bad that my programming skills are almost non-existent.
You could contact Matthias Fauconneau (author of GLSL node) for some insights.
His email is on this page http://article.gmane.org/gmane.comp.graphics.libmv.devel/776/match=

I wish you success to, and don't hesitate to post results.;)
投票数:0 平均点:0.00

  条件検索へ


ログイン

ユーザ名:

パスワード:



パスワード紛失

クイックリンク

2021/07/01版
●Blender.org
BlenderFoundation
- Blenderのダウンロード
- 公式チュート等
- 公式マニュアル(和訳)

●ニュース(英文)
BlenderNation

●Blenderコミュニティ
blenderartists.org

●Blender Q&A
- Blender Stack Exchange

●テストビルド
Buildbot(自動生成)


●開発関連
公式開発サイト
Blender開発blog
Blender Wiki