Re: GLSLMaterials表示拡張Blender
20件表示
すべてのコメント一覧へ
投稿ツリー
-
GLSLMaterials表示拡張Blender (uimac, 2009/2/5 17:23)
- Re: VMDImporter + GLSLMaterials表示拡張Blender (まんだ, 2009/2/11 9:10)
-
Re: VMDImporter + GLSLMaterials表示拡張Blender (yamyam, 2009/2/11 9:30)
- Re: VMDImporter + GLSLMaterials表示拡張Blender (uimac, 2009/2/11 17:55)
-
Re: VMDImporter + GLSLMaterials表示拡張Blender (mura, 2009/2/11 21:12)
- Re: VMDImporter + GLSLMaterials表示拡張Blender (uimac, 2009/2/11 23:00)
-
Re: VMDImporter + GLSLMaterials表示拡張Blender (uimac, 2009/2/28 22:34)
- Re: VMDImporter + GLSLMaterials表示拡張Blender (yamyam, 2009/3/1 15:36)
-
Re: VMDImporter + GLSLMaterials表示拡張Blender (uimac, 2009/5/18 9:06)
-
Re: VMDImporter + GLSLMaterials表示拡張Blender (blekei, 2009/5/18 21:19)
-
Re: VMDImporter + GLSLMaterials表示拡張Blender (uimac, 2009/5/18 22:16)
- Re: VMDImporter + GLSLMaterials表示拡張Blender (uimac, 2009/5/18 22:47)
-
Re: VMDImporter + GLSLMaterials表示拡張Blender (uimac, 2009/5/18 22:16)
-
Re: VMDImporter + GLSLMaterials表示拡張Blender (blekei, 2009/5/18 21:19)
-
Re: GLSLMaterials表示拡張Blender (uimac, 2009/9/29 23:03)
-
Re: GLSLMaterials表示拡張Blender (uimac, 2010/3/18 3:42)
-
Re: GLSLMaterials表示拡張Blender (yamyam, 2010/3/19 9:37)
-
Re: GLSLMaterials表示拡張Blender (Ovjeh, 2010/5/28 1:27)
-
Re: GLSLMaterials表示拡張Blender (uimac, 2010/5/29 1:18)
-
Re: GLSLMaterials表示拡張Blender (Ovjeh, 2010/5/29 20:32)
-
Re: GLSLMaterials表示拡張Blender (uimac, 2010/5/29 22:26)
«
- Re: GLSLMaterials表示拡張Blender (Ovjeh, 2010/5/30 2:49)
-
Re: GLSLMaterials表示拡張Blender (uimac, 2010/5/29 22:26)
«
-
Re: GLSLMaterials表示拡張Blender (Ovjeh, 2010/5/29 20:32)
-
Re: GLSLMaterials表示拡張Blender (uimac, 2010/5/29 1:18)
-
Re: GLSLMaterials表示拡張Blender (Ovjeh, 2010/5/28 1:27)
-
Re: GLSLMaterials表示拡張Blender (yamyam, 2010/3/19 9:37)
-
Re: GLSLMaterials表示拡張Blender (uimac, 2010/3/18 3:42)
uimac
投稿数: 49
> Did you saw this node patch that allows custom GLSL shaders
!!!
I tried some similarly things last year.
My first step is post processing for MRTs in composite node.
・GLSLView -> FBO -> GLSLView
like this
http://blendermoe.blogspot.com/2009/10/blender-glslcompositenode3.html
But I didn't understand GLSLView rendering pipeline and OpenGL.
...and project is failed like this.
http://blendermoe.blogspot.com/2009/11/blender-fbo_28.html
Custom GLSL shaders patch, it seems good.
I'll try it too.
I wish you and his GSoC every success.
!!!
I tried some similarly things last year.
My first step is post processing for MRTs in composite node.
・GLSLView -> FBO -> GLSLView
like this
http://blendermoe.blogspot.com/2009/10/blender-glslcompositenode3.html
But I didn't understand GLSLView rendering pipeline and OpenGL.
...and project is failed like this.
http://blendermoe.blogspot.com/2009/11/blender-fbo_28.html
Custom GLSL shaders patch, it seems good.
I'll try it too.
I wish you and his GSoC every success.
投票数:3
平均点:6.67
ログイン
クイックリンク
2021/07/01版
●Blender.org
BlenderFoundation
- Blenderのダウンロード
- 公式チュート等
- 公式マニュアル(和訳)
●ニュース(英文)
BlenderNation
●Blenderコミュニティ
blenderartists.org
●Blender Q&A
- Blender Stack Exchange
●テストビルド
Buildbot(自動生成)
●開発関連
公式開発サイト
Blender開発blog
Blender Wiki
●Blender.org
BlenderFoundation
- Blenderのダウンロード
- 公式チュート等
- 公式マニュアル(和訳)
●ニュース(英文)
BlenderNation
●Blenderコミュニティ
blenderartists.org
●Blender Q&A
- Blender Stack Exchange
●テストビルド
Buildbot(自動生成)
●開発関連
公式開発サイト
Blender開発blog
Blender Wiki